tirsdag 18. desember 2012

Stol oppgave.

Vi fikk i oppgave i Produksjon om å lage en "mini" stol som vi senere skulle henge opp på veggen.
1. Først fikk vi en mal hvor vi måtte klippe ut etter strippa linjen.
2. Deretter måtte vi lage skisser og maler før vi kunna bestemme oss for sluttproduktet.
3. Da kunne man begynne på det tykkere papiret.

Bemerkninger og problemer som oppsto under arbeidsoppgaven
1. Man bør være oppmerksom på hvilken side man bretter stolen, for man vil jo ikke at den strippa linjen skal vises.
2. Det er vanskelig å jobbe med papir. Man kan ikke bruke så mye tungt stoff.

Dette ble sluttproduktet mitt:


Egenvurdering: Jeg synes ikke at jeg utførte oppgaven til mitt fulle potensiale. Jeg kunne ha vært mye mer kreativ og utført arbeidet mer nøye.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar