fredag 24. mai 2013

Innpakningspapir med mønster.


Målet for denne oppgaven var å få øvelse i å bruke photoshop/illustrator, få forståelse og innsikt i mønsterbygging og å få forståelse for begreper tilknyttet mønsterbygging.

Kompetansemål fra læreplanen:
- Bruke digitale verktøy i kvalitetsarbeid og presentasjons- og dokumentasjonsarbeid i tråd med yrkesmessige behov.
- Dokumentere og kvalitetssikre egen produksjon og kompetanse på en hensiktsmessig måte.

Vi måtte lage 3 forskjellige innpakningspapirer. En skulle være livlig, en skulle være rolig og en annen skulle være lekent.

Livlig:


Rolig:


Lekent:


Jeg brukte photoshop for å lage alle disse 3 innpaknings mønstrene.
Jeg synes alle 3 er presentable og passelig til hvordan de skulle være.
Utrykkene, livlig, lekent og rolig, kom fram. Itilegg så synes jeg at jeg har jobbet effektivt. Alt i alt så gjorde jeg oppgaven til min fulle tilfredstillelse.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar