onsdag 19. desember 2012

Bæreredskap/redesign

I denne oppgaven fikk vi i oppgave å redesigne et gammelt produkt å gjøre den om til en ny bæreredskap. Jeg dro da på Fretex og kjøpte en vanlig svart clutch for 10 kr. Foret inne var skittent og det så ut som om noen hadde sølet sminke inni. Så det første jeg bestemte meg for var å bytte for. Og for å få en kontrast byttet jeg om foret til rødt skinn. Skinn gjør det også enklere å vaske med en klut om man søler sminke igjen.


Jeg syntes at vesken var veldig kjedelig i og med at den bare var svart. Så jeg sydde på noen perler. Og slik ble sluttproduktet:



Jeg er veldig fornøyd med produktet og jeg synes selv at det er noe jeg selv kunne ha brukt. Jeg likte at jeg brukte fargerike perler med det svarte skinnet i bakgrunn.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar